Paikka vapaana

6.11.2023

Paikka vapaana

Jokaisen yhdistyksen toiminnan takana on ihmisiä, jotka omaa aikaansa antamalla mahdollistavat MLL:n toiminnan, ja niin on myös meillä Ylivieskassa.

MLL:n toiminta on kohtaamista, vertaistukea, arkea, juhlaa, iloa, naurua, kokemuksia. Hetkiä, jotka muistetaan. Hetkiä, jotka auttavat arjessa eteenpäin. Hetkiä jotka olisivat jääneet toteutumatta ilman vapaaehtoisia.

Juuri nyt etsimme uusia toimijoita joukkoomme. Meidän yhdistyksen nykyinen puheenjohtaja Kirsi jää pois tehtävästä, ja yhdistyksessämme olisi paikka vapaana uudelle puheenjohtajalle. Uusi puheenjohtaja saa tukea mm. aiemmalta puheenjohtajalta, yhdistykseltä sekä piirin työntekijöiltä. Täydennämme myös yhdistyksemme hallitusta uusilla luottamushenkilöillä.

Tule mukaan mahdollistamaan ensi vuoden unohtumattomia hetkiä!

Ota yhteyttä sähköpostitse ylivieskan.yhdistys@mll.fi tai nykäise hihasta esimerkiksi torstaisin perhekahvilassa.